CigdeminMevasi Gmommm bnm kızımda olmadı kolik bir bebekti gazlı ve neredeyse sürekli ağlardı gazı vardı 4. Aydan snra düzene girdi
Cherryblossom Cok belirgin olmadi ama zaten degisiklik sizde oluyor. O yuzden rahatlıyor alısıyorsunuz daha bi🤩
Sarisu Gmommm gündüz bütün gün uyuyor akşamdan gece dörtte kadar ayakta kalıyor bazen sarılık yüzünden uyandıramıyordum şimdi gece uyutamıyorum
Hicran52 Yarın çıkacak, ilerleyen günlerde olursa yazarım 😁herkes kırkı çıksın uykusu düzene girer diyo hiç sanmıyorum ama inşallah öylr olur
ryhnz olmadı ama bazen şaşırtıyor güzel oluyor bazen zor oluyor. bebekli hayat bu sanırım. kabullenmek ve alışmak lazım.
yademila-48 Gmommm evet çok fazla hemde hiç durmuyor uyumuyor sürekli mız mız gazı çok fazlalaştı kız bebeğim var şu an 2 ay 24 günlük canım
Rubab_Mommy Gmommm Evet oldu.Mesela yavaştan duzenimiz oluşmaya başladi.Artik ne istedigini bildigim icin daha rahat oldu.Ama tabiki buyudukce zorluklari buyuyo :)
serhattt Evet uykuları falan duzeldı taaakı 4 ay atagıns kadar suan cocugumu tanıyamıyorum ne gece uyuyor nede gunduz 😑