KuzeyiinAnnesii azizinannesi tam 3 saat geçti üzerinden sünnet olmamış gibiydi kangurusuna koyup falan dolaşmışlığımız bile oldu bizim çabuk toparlandı
Haticeakan Kepez devlette Mehmet şekeroğlu var bende Salı’ya randevu aldım herkes iyi diyor ama bilemiyorum lokal anesteziyle yapıyormuş
kayraveannesi_ Haticeakan merhaba sünnet yaptırdınızmı kaç aylıkken yaptırdınız memnun kaldınızmı bende randevu aldım o doktora yarına
Haticeakan kayraveannesi_ merhaba🙂 7 aylıkken olduk sünnetimizi 9 Mayıs’ta çok memnun kaldık ilk günü canı yandı tabi baya huysuzdu ama 4.günde iyileşti bi sıkıntı yaşamadık tavsiye ederim gönül rahatlığıyla 🙂
kayraveannesi_ Haticeakan yanında biri girebiliyor mu doktor ilgilimi ☺️ Benimkide 5 Buçuk aylık yaptırmayı düşünüyorum ama kıpır kıpır bi bebek nasıl olur bilmiyorum bide hemen basıyor yaygarayı çok fena 🤣
Haticeakan Evt cnm girebiliyor bizimki baya nazlı zaten sünnet boyunca doktora tepkiler attı elini ittirdi birimiz tuttu Bn şarkılar dln hemen bitti saten