Nicunurse Merhabalar 3 hafta sonra doğum yapacam nasip olursa🙏Tecrübelerinizden doğumdan sonra anne sütü için neler yediniz içtiniz etraftan rezene,kimyon vs duydum sizinde tavsiyeniz var mı
2prensses_annesi Nicunurse vallahaa canim ben.allah.ne verdiyse ikisindede yedim hic ayrim yapmadim tabi gaz yapan seyler haric bol bol su ictim tavsiye ederim ozelikle bol su yani ozel bisey kulanmadim rezene ictim bitek umarim yardimci olmustur allah hayirlisiyla kucagina almak nasip etsin 🤲❤🧚♂️😍
nurmona Nicunurse humana, e bebekte satılan milk tea, kuru incir, dereotu, bol meyve suları, yulaflı bisküvi, bol su. 4 buçuk aylık oğlum var daha hiç mama vermedim inşaallah sütüm böyle olur da hiç gerek kalmaz 🥰
Mom86 Nicunurse şimdi den böyle şeyleri düşünüp strese girme belki gerek bile kalmaz süt arttırıcı şeylere 🙏
sdyrnkgn Rezene çayı içiyorum ben bir de arifoğlu anne çayı👍🏻 Memnunum ikisinden de. Humana da almıştım ama içinde şeker olduğu için içmiyorum.
Japonprenses Kuru incir kuru kayısı kompostolari dereotu semizotu bulgur soğan rezene simit ceviz bol su ve bol bol emzirmek en önemlisi de stres yapmamak ve dinlenmek rabbim anali babalı büyütsün simdiden canim 💕
Betim Nicunurse iki önerim var, birincisi solgar brewer yeast b12 içmeye başlamalısın doğumdan sonra , diğer önerim de 2 su bardağı suya 5 yemek kaşığı kuru dut ekleyip 10 dakika kaynat ve taneleriyle iç dolup taşar o zaman ☺️☺️☺️Sağlıklı doğar bebeğiniz inşallah Allah sizi. Yavrunuza kavuştursun ☺️☺️Ne kadar düşünceli annesin araştırıyorsun şimdiden maşallah 🤠