Dün sabah biraz geç uyandım ve göğsümde ağrı hissettim. Süt birikmiş diye düşünüp emzirmeye çalıştım ama ağrı geçmedi. Öğlen kızımı anneme bırakıp derse gittim ama orada bir üşüme tuttu erken çıktım hocamın yanından. Arabada titremem arttı en son dereceye getirdim kaloriferi ve kısacık yol o ne kadar uzak geldi anlatamam. Zar zor sürüp eve geldim ama zangır zangır titriyordum ateşime baktık 38 derece annem süt sıtması dedi emzir bolca dedi ama emzirmek inanılmaz acı verdi. Buna rağmen emzirdim sıcak su koyduk fakat geçmedi. Bugün antibiyotiğe başladım ama hala ağrım var cerrahi müdahele olucakmış geçmezse korkuyorum😭😭