gkucukkaya ben de grip olduğumda doktora sormuştum geçer mi ve nasıl anlarım diye. O zaman doktor bol bol emzirin en güzel ilaç anne sütü ama ateş kusma ve iştahsızlık olursa getirin demişti. Ayrıca siz yediklerinize dikat edip kendinize iyi bakın demişti. Siz de tedbiren doktora gösterin bence. O arada da bol bol her istediğinde emzirin. Siz kendiniz gripmiş gibi güzel beslenin ıhlamur için. Burnuna serum fizyolojik damlatın nefes almasını kolaylaştırın. Geçmiş olsun ☺️