Merhabalar beş aylık bir kızım var. Doğdu doğalı sürekli farklı uyaranlara maruz bırakmaya çalışıyorum. Ama şöyle bir durum var ki kızım oyuncaklara ağlıyor ne olduğu hiç fark etmez. Sanırım ulaşmak istiyor almak istiyor. Veriyorum yine ağlıyor. Ağzına almak istiyor alıyor yine ağlıyor. Böyle en sonunda ağlama nöbetine giriyor. Ne yapacağımı şaşırdım kitaplarına bile ağlıyor. Normal mi aynı şeyi yaşayan anneler var mı? Böyle olunca sürekli kucakta gezdirmek zorunda kalıyorum oyalayamıyorum 🥴