Merhaba anneler
Bugün kızımı 18ay kontrolüne götürdük demiri 10çıktı santafer şurubu iki ay kullanın dedi. Beslenmesi çok dengelidir her şeyi yer maşallah. İştahsızlık vs yaşamadık hiç düşük olduğunu görünce moralim bozuldu. Bu şurubu içirip değeri düzelen var mı?