Beyazlale kakadan çok çektim şuan benimkide 2.5 aylık ve 2. Ayda düzeldi. Anne sütü alıyordu sadece bebeğim sütüm çok yağlıydı yağlı diye de yapamıyor olabilir yarıyordur ona o yüzden sonra sütüm biraz azalmaya başlayınca mama takviyesi uyguladım ve şuan kaka sorunumuz yok çok şükür. Bu sebeple 2 ihtimal var ya sütüm çok yağlıydı yarıyor ve yapmıyordu yada doymuyordu mamayla yapmaya başladı çocuk. Çünkğ bizde 2 aya kadar hep fitil lavman gittik doktorlar hiç bişey demedi doğru düzgün ben kendim mama vereyim bide bakayım yapacakmı dedim verdim ve çpcuğum rahatladı belki mama vermek istemezsin ama sen bilirsin canım