Kaganpasa20 merak etmeyin düzene girecektir. Biraz sabır gerekiyor. Biz bi de küçük çaplı gezginiz. Geçen ay İstanbul-Almanya yaptık. Düzenimiz dehşet bozuldu ama çabuk adapte oldu ev düzenine. Şimdi akşam 19.30-20.00 arası yatırıyorum sabah 6’da kalkıyoruz.