Almıstım. 1-2 ay kullandık ilk dişlerinde salyasını kesti. 8 aylıkken havalanında ucak beklerken farketmemişim agzına aldı. O anda kolye koptu .kopan yeride birleşim yeri 2 ye ayrıldı. Nefesine kaçmadan müdahale ettik😞 Farketmesek çok daha kötü seyler olabilirdi. ağlamasını, huysuzluğu herseyi kabullendim. Yeter ki birsey ona birsey olmasın. Sizde kullanıcaksanız cok dikkatli olun.