Meryem53 bizimki 15 aylık. 13.5 aylıkken adımları başladı, yürüdü. 15 -20 gün oldu heralde, kendi ayağa kalktı. Otururken boule ellerini kaldiripp ehhhh diyordu. Sonra biz buna uçan balon aldık ona uzanmayi falan gösterdik. Sonra bı kaç gün geçti, birden kalktı.. 🤗 bende sormuştum burda, sorduktan sonra oldu herşey 🌸 darısı size 🍀