Cnnsmy Kızım 2 ay 27 günlük 3 aylık olmak üzere bu aralar nerdeyse yarım saatte bir emmek istiyor hiç bir işimi yapamaz oldum normal mi acaba memeyi doymuş gibi bırakıyor ya uykuya dalıyor yada emin olmak için tekrar teklif ettiğimde almıyor ama yarım yada 40 dk falan sonra yine meme diye ağlıyor normal mi bilemedim sizde durumlar nasıl anneler
Ruzgarmery Cnnsmy benimki de öyleydi, canım sadece doyup doymamak değil mesele seninle yakın olmak için de istiyor olabilir , mesela gazı falan varsa kendini öyle rahatlatmaya çalışıyor olabilir falan böyle sebepleri oluyormus doktorumuz öyle söyledi bana
Baharkokulum Cnnsmy emzik emiyor mu? Kilo alımı iyiyse sütün yetiyor demektir. Muhtemelen seni emzik olarak kullanıyor. Benim kızımda öyle. 4 ayı doldurduk hala sık sık emzik olarak kullanıyor. 😁
BeybininAnasi Cnnsmy sizinle yakın olmak istiyordur. Gün içinde kanguruya takarak işlerinizi yapmaya çalışın. Bir arkadaşıma doktor bu şekilde tavsiye vermişti
Deletedmom_29 Cnnsmy benimki o zamanlarda öyleydi. Şimdi altı aylık hala saatte bir emmek istediği oluyor. Bazı bebekler memeye çok düşkün
Cnnsmy Ruzgarmery bilmiyorum ki doymuyor mu diye korkuyorum zaten iyicene yumuşadı göğsüm devamlı emzirmekten iyicene sinirim bozuluyor
BeybininAnasi Leventin_annesi kangurunuz uygunsa tabi neden olmasın. Benim kangurum 3.5 kilodan 20 kiloya kadar uygundu. Ben bir aylık olur olmaz koymaya başladım 👍🏻
Deletedmom_29 Cnnsmy kilo alıyorsa hiç sıkıntı yok. Bana da sütün yetmiyor dediler (doktorlar değil etraf) ama bebeğim kilo alıyordu doymayan bebek nasıl kilo alsın? Siz bol bol emzirin ama yine de yapabiliyorsaniz emzirme aralarını açmaya çalışın yavaştan