Merhaba sevgili anneler size bir sorum olacak, yardım isteyeceğim daha doğrusu, akıl danışmak ya da 😁 8 aylık bebeğim anne sütü + ek gıda şeklinde besleniyor. Ama ben her şeyi püre halinde veriyorum sürekli, cesaret edemiyorum ya boğazında kalırsa ya tıkanırsa diye sürekli panik halindeyim. Pankek, makarna, omlet yedirmek istiyorum ama yapamıyorum yani. Anlatabilmişimdir sıkıntımı inşallah. Size soruyorum. Nasıl başlamalı ne yapmalı ?