BarlasMomm Hmzamom internet araştırmamı daha tam yapamadım markaya bir bakayım netten. Ne kadara satıyorsunuz
bsr5 Kesinlikle ergobaby öneririm. Yenidoğandan itibaren kullanılabiliyor ve inanılmaz rahat. Ağırlığı bel ve omuzlara bölüyor. Hem bebek hem siz çok rahat edersiniz.
BarlasMomm ozge3747 tamamdır teşekkür ederim iki aylık olduk bugün. Şu virüsten ve soğuklardan çıkamadık hiç dışarı. Geç mi kaldım acaba kanguru için
ozge3747 BarlasMomm Bence geç değil tam zamanı. Zaten ilk bir ay kırk gün çok sağlıklı gelmiyor bana kanguru kullanımı. Tabi bu benim şahsi fikrim. Umarım alışır bebeğiniz