brnidldfn ben activia yogurt mayası kullanıyorum süt alıyorum 1 litre pastörize sonra onu kaynatıyorum kaynadıktan sonra sogumaya alıyorum serçe parmağımı 10 saniye kadar yakmayacak şekilde oldugunda içinden süt alıp ayrı bı kapta yogurdu sulandırıyorum sonra içine döküp tahta kaşıkla 1 2 tur karıstıyorum sonra küçük cam şişelere koyuyorum kapaklarını kapatmadan ypgurt makınası aldım ikinci el ben oma atıyorum makınanın kapagını kapatıyorum 6 saatte taş gibi yogurt hazır oluyo