ArenCan Busra9290 2 aylık şuan. Doğduğunda kendimi doğurmuşum gibi bana benziyordu. Şuan tıpkı babası oldu
Yunusemir Busra9290 bebeğim doğdu günden beri kayınvalidemler sürekli kendilerinden birine benzetiyor valla ayak parmaklarına kadar inceliyorlr 🤦🏻♀️
Ygtakn Busra9290 kocamın kopyasını dogurmusum sadece gözü remkli o da bana cekmiş onların ailede renkli göz yok
yademila-48 Yunusemir ayy yemin ederim benimkilerde öyle sanki ben doğurmadım onlar doğurdular öyle sinir oluyorum ki bazen söylüyorum bile yani doğru halası amcası doğurdu annesi babasına benzemiyor falan diye deli oluyorum gerçekten sizin yazınızı okuyunca da resmen kendimi gördüm bi an ben mi yazdım diye isme baktım yani
Nur0611 Busra9290 valla ben haric herkese benzetiyolar. Bu da sinirimi bozuyo. Esimin tarafi bana benzemesinde kime benzerse benzesin modumda. Yok amcasina yok babasina. Annemlere gidiyorm bana benzetolar karma karışık ortalik😂
Oglusum5357 Busra9290 dogurdugum anam kocamı doğurmuş gbi hisseetim hergun biraz daha hissediyorum 😅😅
Damla7 Mom079 Saçma sapan insanlara benzetme biri esmer biri beyaz ne alaka sende yani anasına babasına benziyor dedim bidaha aynı muhabbet olursa darılırım dedim 😂 bir kerede bişeyden tam bana benzemiş derken yok o bana benziyor dedim sustu.
Yasmincrn Doğurduğum günden itibaren bana benziyor. Dudakları yanakları, burnu, göz yapısı göz rengi bari babasına çeksin dedik ama yok göz rengimizde aynı çok kendime bakmışım 😂
Yunusemir yademila-48 6 aydır bunu dinliyorum artık gidip gelesm gelmiyor inan hama benzetmeye dilleri varmıyor ben doğurmasam kaynanamn çocuğu oldu diyecekler o derece kendilerin çocuğu olsa ancak bu kadar olur 7 sülalelerine benzettiler bebeğim oyuncak oldu ellerinde sinir oluyorum artık
Agustosbocegi Busra9290 6 aylığız çevremizin %80 bana benzetiyo bencede öyle ama her ay daha da bi değişiyo ilk doğurduğumda aynı bendi şimdi benzemiyo gibi 🤷♀️🤦♀️
yademila-48 Yunusemir bende öyleyim eşimle arada geriliyoruz çünkü dayanamayıp laf ediyorum ben annesine babasına asla çenemi tutamıyorum aklıma gelini bi çırpıda söylerim