yigitalpannesi iki_erkekannesi31 çok anlamam ama bildiğim kadarıyla artık sürekli yaptırmaktan öğrendim kansız bebeğiniz bide böbrek değeri kreatinin düşük cıkmış o normal mi bilmiyorum sorarsınız Dr a
Ynca58 Kreatin bizde düşük çıkmıştı doktor Susuz kalmış biraz demişti. Diğer değerler kan sayımı ile ilgili biraz düşük gelmiş sanırım ondan uyarı vermiş. Bence çok koekmanız gereken bir durum yok. İnşallah öyledir 🙏