Birminisannesi Arkadaşlar kızım 12 günlük uyurken sesler çıkarıyor bazen inleme gibi bazen değişik değişik sesler sizce normalmi ilk bebek olduğu için tecrübesizim
melis29 Birminisannesi benim kızım da öyle ıkınma şeklinde ses çıkarıyor gazi var genelde ondan oluyor sizinde öyle olabilir
Bircicekkiz Birminisannesi benimde öyleydi inleme sesleri falan sesler çıkarıyodu korktum hatta herkese soruyodum doktora falan da sordum normalmiş öyle söylediler, 2,5 aylık olduk o inleme sesleri falan bitti ama hala uyurken bazen gülüyo bazen ağlıyo 😊
kbrmeva Benim kızımda öyleydi genelde çok yorulduklarinda oluyor benim.kizim öyleydi çok yorulduğu zamanlar sayikladigi bile oluyordu
Birminisannesi melis29 evet gazı oluyo uyandırdğm zaman ağlamaya başlıyo gaz çıkarttırmaya çalışıyorum ama biriktirip biriktirip öyle çıkartıyo
Birminisannesi melis29 doktorum gaz damlası yazdı ama heüz erken dedi kullanmak için siz hangisini kullanıyosunuz acaba
melis29 Birminisannesi basta nurse harveys kullandım bir aydır da sab simplex ve bio gaia kullanıyorum
Birminisannesi Bircicekkiz evet benimkide gülüyo ağlıyo bide sıçrıyo bazen ilk çocuk olunca tecrübesizim tabi ister istemez endişe ediyorum
Sunaa5 Benim bebeğim de 1 ay 22 günlük gazi olduğu zaman cikariyo o sesleri rahat olamadığı için sanırım. Bu gaz ne zaman geçecek bilmiyrm 😣
Birminisannesi Sunaa5 evet ya dün gaz yüzünden 13 günlük bebeğime lavman yapıldı içi komple gaz dolmuş yavrumun göbeği şişince korktum hastaneye götürdüm iyikide götürmüşüm kendi kasıp sıkıyodu dün hiç uyumadı artık hastaneden sonra tek göğsümü emip direk uykuya daldı
Birminisannesi melis29 nurse yi bende kullanıyorum ama emzirme dönemi için doktor süt arttırıcı olarak yazmış kendim içiyorum biogaiga yı bende aldım ama doktorum erken dedi başka damla verdi
Eyllamn3 Birminisannesi ayyy benimki oldu 23 gunluk sacma sapan sesler cikariyo geceleri ilk duydugumda cok korktum smdi alistim 😁
Eyllamn3 Birminisannesi yok kiz yat uyu ya 😅 ayni annem gibisin her bagirdiginda uyaniyo garibim yat uyu dedim