Merhaba anneler. 22 günlük oğlum var 3-4 gündür burnu aşırı şekilde tıkanıyor her akşam otribebeyle açıyoruz. Doktora götürdüm enfeksiyon üşütme vs. yok sadece normal tıkanma dedi ama bebeğin burnundan çok pislik çıkıyor ve rahatsız ediyor. Yaşadığımız yerin havası kuru ev doğalgazlı bundan da kaynaklı olabileceğini söylediler hava nemlendirici almayı düşünüyorum şimdi. Kullanıp memnun kaldığınız markalar modeller varsa paylaşabilir misiniz?