Oykununannesi İzmirli anneler Sezeryan sonrasi normal dogum yaptiran, ilgili güven veren memnun kaldiginiz doktor tavsiyelrriniz var mi? İlk dogumumu yaptiran doktorumun bebegi olmuyormus bu yuzden pek iyi degildi hastalarina karsi 4600gr cocugu sezeryan istedim diye bi dovmedigi kalmisti. Var mi bidaha olsa gene ona giderim dediginiz doktor?🤔🤔
Havvadnz Oykununannesi özele gidebilme imkaniniz varsa dr ahmet güler var cok iyi ilgili kibar güler yüzlü bi dr
Ftmsnny Oykununannesi gitmedim ama İzmir’de sezaryen sonrası normal Doğum için kendisini öven birçok kişi gördüm Ali öner erdoğdu https://instagram.com/dr.ali.oner.erdogdu?utm_source=ig_profile_share&igshid=pjndf7kuscsr girip bakın isterseniz
Enise Ben Doğum korkusu olan birisiydim ve hamileliğim benim Doğuma kadar kusmalı geçen bi hamilelikti 16 kilo vermiştim o kadar zordu. Ama doktorum o kadar iyiydi ki sağolsun ne korku ne endişe hiçbirini bırakmadı. Özele gittim duymuşsunuzdur Karataş hastanesini. Bazen acilen doktora gitmemiz gerekiyor yatış yaptıracak ama paramız pek olmuyor. Doktorumuz benim adımı verin almazlar yada düşürürler diyodu yani her konuda çok ama çok ama çok çok çok çok çok yani daha ne kadar yazayım bilemedim çok iyi bir doktor. insan,abla,arkadaş bi kadın. Eşim bana Ege’de Doğum yapacaksın para vermem özele diyordu ama doktorumuzu o da çok sevdi ve ikincisini beşincisini fark etmiyor hep bu kadına yaptırırız dedi. Gözün kapalı gidebilirsin. Ve benim doğumum 4 dakika sürdü normal Doğum yaptım kesik yada yırtılma yok epiduralsiz yaptım. Ki ben o kadar Doğum korkumdan dolayı ağlayan birisiydim. doktoru araştır derim adı ARZU DEĞİRMENCİ AKAR 💕💕