elif_kerem benim.kizim 7 aylıkken kendi kendine öğrendi oturmayı ben hiç oturtmadim ama ben kızım üç aylık olduktan sonra hep yere kattım kendi emekledi kendi oturdu kendi yürüdü bir yazı okumuştum orda şöyle diyordu BEBEGİNİZ KENDİNİ NE ZAMAN HAZİR HİSSEDERSE O ZAMAN OTURUR O ZAMAN EMEKLER O ZAN YÜRÜR gerçektende öyle oldu mesela bnm.kizim 6 aylıkken emekledi 7 aylıkken oturdu 8 aylıkken tutunarak ayağa kalmaya başladı ben hiç müdahale etmedim kendi kendine öğrendi