Mevaninannesi21 Merhaba arkadaşlar bizde 23 günlük Happy kidsliyiz🥰 Kalça çıkıklığı ultrasonu tam 1 aylık olunca mı yapılıyor ne zamana kadar vakti var ? Birde çocuk hastalıkları bölümünden mi randevu almak gerekiyor ?
Ygtakn Mevaninannesi21 canım bana doktor oğlum iki ay oldugında randevu verdı hem iki ay aşısını sabah yaptırıp saat 11 de ulturasona soktum
imrange Biz kırklıyken gitmiştik herhangi bir çocuk doktorundan randevu alabilirsiniz zaten ultrason için yönlendiriyor doktor