Mom727272 benim bebeğim kucağımda bana bakmayı değil dışarı bakmayı seviyor, mamadus ta durmadı o yüzden, yenidoğan aparatı vardı ama bir cins oldu hoşuna gitmedi. Evet 3 aylıkken aparata koyman lazım içinde kayboluyor çünkü.
Çift yönlü bir şey alman daha iyi olur