Yani ben böyle şeylere çok kızıyorum çok gereksiz insanlar bebeklerine zayıf diyenlere çok üzülür ben mesela kızım 13.5 aylık 9.5kg yaşıtlarına göre biraz geride herkes bune böyle çok zayıf yüzüne bakılacak gibi değil tosbik olsa ne olurdu gibi gibi laflar söylüyor çok canım sıkılıyor ama değmiyor gerçekten sizde kg çocuğa tosbik demelerine kızıyorsunuz ne tuhafff 🤨