Aysegul845 Merhaba hanımlar. Elimde silverette gümüş kapak var. 1 bile kullanamadım. Eğer almayı düşünen varsa satmak istiyorum
Aysegul845 225 e vermeyi düşünüyorum kutusunda temiz duruyor. Kullanamadım adam akıllı 295 e almıştım