Damla29 Birtavsanannesi baktm damakları içi kabarık ama gelen giden yok bakalım ilk gün bugün dünde ishaldi 2 3 güne cıkarır siz cıkardınızmı
Birtavsanannesi Damla29 evet böyle hafif bir beyazlık olarak belli eder kendini eğer diş çıkarıyorsa. Bizimde alt dişlerden biri çıkmak üzere 😁. İshal’i geçer İnşEllah en kısa zamanda. Allah Şafi ismiyle Şifalar Versin 🤲♥️
TospikOglusum Damla29 normal.vucut ısısı ateşi yok.bebeginin .eğer kafası terliyosa kalın giydirmissindr kesinlikle ateş yok.37yi geçmesi lazım calpol herzman herşeyde verilmez 👍👍👍👍
Sinemmmmm Damla29 38 e kadar ilac vermeyin canim hemsireler falan oyle diyorlar bi banyo falan yaptir istersen