Msbebek Kızlar yeni doğum.yaptim.dogumdan bir kaç saat sonra bebeğimi yoğun bakıma aldilar kanında pıhtılaşma varmış ben covid geçirdiğim için olabilir diyorlar böyle birşey yaşayan bilen varmı
Msbebek Msbebek üstte kalsın diye yazıyorum inşallah bileb biri vardır doktorlar bilgi vermiyor şuan bişey diyemeyiz gözetim altında tutucaz diyolar
Rabiamerveg Msbebek bebegini birakip eve gitmek zor seni cok iyi anliyorum. Bir bilgim yok ama Insallah en yakin zamanda kavusursun yavruna Rabbim sifa versin 🤲🏻
Msbebek Rabiamerveg amin inşallah rabbim kimseyi bebeğinden ayırmasın 🤲🏻🤲🏻 tam 24 saat sonra doğum oldu 20 saat suni sancı çektim ve bebeğime kavusamadan gitti 😭😭
Wyz Msbebek kovit kanda pıhtılaşma yapıyomuş ama hamileyken çocuğu etkilemedigini soyluyolar kaç aylık hamileydiniz geçirdiğinizde
Rabiamerveg Msbebek benimde 8 gun yogun bakimda kaldi bebegim ve farkli sehirde gun asiri yanina gidip geldim ve goremedim o siralarda hic. Rabbim kimseyi evladinda ayirmasin tum yavrularimiza sifa versin İnsallah canim🤲🏻
Wyz Msbebek içinizi ferah tutun geçici biseydir muhtemelen yeni doğduğu için her ihtimale karşı tutuyolardir orda
Msbebek Rabiamerveg amin inşallah canım çok zormus gerçekten bize de göstermiyorlar 😞 hergun süt götürüyorum gidiyorum 😞