busracetintass benim oğlumda çok düşerdi koltuktan yataktan 8 9 aylikkende bu altı çekmeceli olan beşiği vardı ordan aşağıya atlamış nasıl olduysa bir uyandimki çığlıkla esimin kardeşi hemşire ilk muayenesini o yapardı başlarda çok korkuyordum her düşmesinde hastaneye götürürdüm hiç bisey olmadı şükür sonralarında da düşer düşmez emziriyorsan hemen memeye tut emme refleksi var mı diye sonra ayak altına dokun tepki veriyor mu diye ve gözüne ışık tut cek tut cek pupillalari büyüyüp küçülmesi lazım en az 2 3 saat de uyutma kusma ishal ates onlara dikkat et yinede en küçük bi terslikte hastaneye götür tabiki röntgen çeker bakarlar varmı birşey diye içini ferah tut inşalalh birşey yoktur