Merhaba arkadaşlar, bu postun altında doğayı korumak adına yaptığımız faaliyetleri sayıp bilinçlenip istedim. Ben;
Kızartma yağlarını lavaboya dökmüyorum, şişede biriktiriyorum, hiç olmazsa çöpe döküyorum çünkü bu temiz suları kirletiyor,
Pilleri, kağıtları çöpe atmıyorum,
Çöpleri ayırmaya çalışıyorum karton plastik vs çöpün kenarına koyuyorum toplayanlara kolaylık olsun diye,
Son yıllarda doğal deterjan, şampuan vs kullanmaya çalışıyorum,
Temizlikte, banyoda suyu boşa akıtmamaya çalışıyorum.
Aklıma gelenler böyle, sizler neler yapıyorsunuz?