Ozlememreavci Kızlar bazen iki saatten fazla uyuyo kendisi uyanana kadar emzrmek için uyandırmıyorum gittikce uyku saatleri uzarmı uyandırıp emzrmekimiyim
Dzehra Ozlememreavci 15 günden sonra sarılık sıkıntısı yoktur. Acıkınca zaten ister. Hiç uyandirmayin uykusunu bölmeyin uykusunu alması da önemli. Maşallah inşallah hep böyle gider
Egesem Ozlememreavci canım bizimki 1 aylık oldu sarılık riski atlattık şimdi o istediğinde veriyorum gece 4 saat uyanmadığı oluyor uyandığında veriyorum gündüzleri sık besleniyor o yüzden bölmüyorum uykusunu
Ozlememreavci Teşekkür ederim canım gece uykumuz çok derin değil ama bazen gündüz uyuyo 2 saati geçiyo tedirgin oluyorm cevapladığın için saol