Dodo2 Merhabalar, 5 gün önce doğum yaptım. Meme ucum yok makinede sağım yapıyorum meme ucum çıkıyor bebiş yine emmiyor. Silikon uçla da denedim ama hazin son 😔
Yelizdurmus Dodo2 pes etme sakince vermeyi dene benim de yoktu çok şükür tuttu hatta silikon uçla da biraz rahat ettim inşallah tutturursun
Deletedmom_56 Dodo2 Benim de göğüs ucum yoktu silikon uç ile emzirdim ama çok zor oldu bi süre sonra emmedi ve mamaya geçtim. Bence direk göğsünü vermeye çalış emdikçe çıkıyor. Hastanede ilk günde ucun yok diye yapıştırdılar silikonu göğsüme. Gün gün bitti sütüm. 🤧
minibiranne Dodo2 benim de yoktu canım silikon uçla emzirdim hatta ilk 3 ay sağıp biberonla verdim ama her gün silikon uçla emzirmeye çalışıyordum. 4 aydan itibaren normal emmeye başladı
Flamingom Dodo2 benimde yoktu uç çıkarıcılar var aventin kullandım. Bir süre sonra zaten emdikçe uc oluyor. Aventi kullanmıyorsun. 18 aylık hala emziriryorum