Khazely Bebeğim 3 aylık eller sürekli ağzında bol salya tükürük her şey var. Ellerini de sürekli çenesine yanaklarına değdiriyor bunlar o ıslanmaya bağlı bir döküntü mü alerjik mi sizce? Sadece her 2 yanakta ve çenede var Baska Bi yerde yok
kelebegin_annesi Khazely benim bebeğimde de oldu bi kayboldu bi geri çıktı biz geçer diye bekledik ama geçmedi en sonunda da egzamaya çevirdi sürekli nemli tutun ve şampuanınızı ona özel alın ihmal etmeyin ben şimdi düzeltmeye çalışıyorum kızımın yüzünü
Sena1k Khazely canım alerji değildir benim bebeğimde de vardı kuru bi cildi varsa sürekli nemli tut bide özellikle dudak çevresinde oluyor dimi? Benimkininde öyle emzik ve salyası bence öyle yapıyor çünkü bizim dudak çevresinde belirgileşiyor genelde bazen
Khazely [silindi] bu aralar çok öpüldü ondan da olur diyorlar ama hep Bi alerji şüphesi oluyor ben de
Khazely Gokcen_26 ben de alerji den çok şüphelendim ama ya belirtileri azaldı ya da kayboldu doktor da alerji değil bu deyip geçiştirdi hangi doktora gitsem ki çocuk doktorları baştan savıyor
Khazely Havva2323 yok kuruluktan dolayı egzema gibi Bi döküntü sivilce gibi de değil bazen belirginleşiyor bazen sadece kuru çizgiler gibi sivilce görünümü kalmıyor
Khazely kelebegin_annesi aynen kuru Bi cildi var mustela önerdi doktor stelatopia serisini aldım ilk baslarda pamuk gibi oldu yüzü kuruluk gitti şimdi ona devam etmeme rağmen birden böyle çıktı
Ballifindik3324 Benim bebeğimdede var sıcaktan oluyor gündüz olunca kayboluyor akşam olunca kızarıyor sobadan