Minaerikli bebegimin altını her açışımda karnini ve kalçasinı kaşındırıp kıpkırmızı ediyor geçer dedim geçmedi neden olabilir acaba ?
akkls Minaerikli egzama oldumu hiç bizimkide öyle kaşığı her altını açışımda egzama çıkmıştı daha önce ondan sanırım nemlendiriyorum ama yine bi değilklk olmadı
akkls Minaerikli egzamalı bebeklerde bu tarz durum oluyormuş nemlendirmek gerekiyormuş sık sık birde çamaşırlarını neyle yıkadığınızda önemli oda bir etken ben dikkat ediyorum ama yinede o kaşıntı var maalesef bir yaşından sonra geçiceğini söylüyor doktorlar
Minaerikli akkls kiyafetlerini dalin granül sabun ile yikiyorum o kadar özen göstermeme ragmen oluyosa ne diyeyim :(
akkls Minaerikli bende dalinin bebek yağını kullanırdım ondan sonra oldu hatta nolduysa vücutta kızarıklıklar başladı kaşıntı çıktı ortaya