Kozaannesi Bebeğim 8ay 18 günlük. Mantar çorbası yaptım terbiyeli. Ancak bazı arkadaslarim mantar için çok erken verme 2yasa kadar diyorlar. Bu bilginin aslı nedir int te farklı şeyler yazıyor?
elifiii Kozaannesi 1 yasından sonra az miktarlarda verilebilir. Yetişkinlerin bile kültür mantarı olsa da haftada 1 ögünden fazla mantar yemeleri sakıncalı oldugunu biliyorum. ( vücudumuzdaki enzimlerle alakalı) riske atmayın derim.