4 ay önce sezeryan doğum yaptım… Daha önce hiç yaşamadığım bi kötü koku va özel bölgemde temizliğime kişisel bakımıma çok önem veririm ama anlamadım gitti duştan sonra bile geçmiyor dr gitmedim eşime bile söyleyemiyorum utancımdan🤔başına böyle bişey gelen var mı