Merhabalar, 37 günlük bebişim var. Şu 1 kaç gündür uykuda bir anda ağlama geliyor, ağlıyor sonra uyumaya devam ediyor. Sürekli eller kollar hareketli kendini sıkıyor daha sonra tekrar uyumaya devam ediyor. Gazdan diyorum ama derin uyurken bir anda ağlamaya başlıyor korkmuş gibi uyanmıyorda başına gelen var mı acaba 😢