15 aylık oğlum iştahı kesildi yemek yedirme de inanılmaz zorlanıyorum çok geriliyorum 3 kaşından sonrası yok zar zor bütün alt işleri patlamış bu iştahsızlık bu kadar uzun sürer mi yok sa psikolojik bir şey mi oldu acab başına gelen var mı lütfen başına gelen varsa beni aydınlatabilir mi .?