Bensum 2 hafta önce sezaryen doğum yaptım. İlk günler az miktarda kanama olmuştu sonra kesildi. 1 hafta hiç kanama olmadı. Şimdi dünden beri adet kanaması gibi geliyor. Böyle bi durum yaşayan oldu mu???
yasemin96 Bensum bende yani durumu yaşamıştım 1 hafta kadar adet kanaması gıbı cok gelicek sonra azalacak lekenme olucak benım toplam 53gun falan sürmüştü