MuhammedAmine MssKrks aşçı anne gramaj olarak çok az sürekli sipariş vermek gerekiyor . Makarnalar avuç içi kadar şok olmuştum paketleri görünce minicik . Süt alerjik olduğu için almıştım bir kaç kez .
Kahve_tonunda-Kahve_tadinda Şurada durayım bnedd makarnavitma dan sipariş vermeyi düşünüyordum. Diğer satıcıları bilmiyordum
ozge3747 MssKrks Makarna vitmadan alıyorum aylardır. Ve çok memnunum. Kızım da özellikle tarhanasını çok seviyor
Elfydr MssKrks bugun ek gidaya başlıyoruz 6. Aymiz doldu. Ben Bursa ' da oturuyorum. Asci anne de Bursa’da. Oraya gittim sadece bebek ırmigi tam buğday unu ve ruseym ebek salçası aldım. Bir suru şey var tarhana makarna erişte vs.
heyipekto MssKrks ya biz de 1 ay sonra ek gıdaya başlayacağız da özellikle bi yerden mi alınması gerekiyor alerji ihtimaline karşılık mı organik olsun diye mi ? Anneler bilenler benı bi aydınlatsın 🙄annemin yaprağı tarhana olmaz mı mesela ya da erişte
Balbocegimkizim_42 heyipekto bende bizim yediğimiz tarhana olmaz mı diye düşünüyordum ama bebek tarhanası salcasiz domatessiz tuzsuz fark var arada diğer irmik vs.de farklı pirinç unu şekersiz falan oluyor.Bnde makarna ve sehriyeye takıldım acaba onlarin farkı ne 🤔
Kahve_tonunda-Kahve_tadinda MssKrks diğerlerini yeni öğreniyorum 😊 ama bakalım yorumlara göre araştıracağım