Aytac_Aziz
Kizlar oglum 4 aylık artik 4 gündür ishal oluyor günde 7 8 defa kaka yapiyor her gün 1 defada yeşil kaka yapıyor hem emiziriyorum hem aptamil veriyorum doktora götürdüm ilaç yazdı amma faydasi yok bu gun başka ilaçda ilave etdi kendimde dikkat ediyorum yemeklerime siz ne onerirsiniz böyle bir şey başına gelen varmi? Bu arada ben Azerbaycandan yazıyorum