2 aydır nerede taktirilacagini öğrenmeye çalışıyorum çok ilgisiz bi devlet hastanemiz var gerçekten. Fatma hanım sağlık ocağında dediler arıyorum arıyorum açan yok gittim bulamadım öyle bi yer de yok sonra orası kapandı dediler. Serdivan ilçe sağlığını aradım Ketemi arayın dediler orası da açmıyor telefonları. Eee bebekle habire oraya buraya kosturulmuyor taktirabilen varsa bi bilgilendirin gözünüzü seveyim 🥴