Ado 2 3 defa bile kullanmadım çok çok iyi kraft iın şimdi 450 TL 350 e satıyorum isteyen varsa tertemiz süt saklama poşeti de 25 tane kargo ücreti de ben ödiyecem çekim gücü de çok iyi gerçekten