Kizlar bebeğim anne sütü almadı 3 aylıkken kendiliğinden emmeyinbirakti ozamanda çok üzülmüştüm. Yoğurdu hiç sevemedi, meyveli, bisküvili neli verirsem vereyim asla ağzına sürmez , ayrandan iğrenir, peyniri asla direk yemez, yumurtayı da. Sabahları krep, patates tost fln yiyor. Onların içine katıyorum yumurtayı ve peyniri. İnek sütü de içmek istemiyor. Aptamil mama kullandık hep. Mamayı da üç aydır gündüzleri hiç içmiyor. Gündüz yemek yiyor. Gece 2-3 kere mama içip yatardı. 4 gündür gece uyanıyo eskisi gibi aynı saatlerde ama mama içmek istemiyo biberonu görünce kafasını çeviriyo. Şu veriyorum pipetli sulukla onu yana yana iciyo. Tabi onu icerkende kalkmış olduğu için uyanmış oluyo. Gece oturuyoruz artık. Tekrar sallıyorum. Bu çocuk yoğurt yemiyo, süt icmiyo, anne sütü icmiyo,kefir icmiyo ama enazindan gece de olsa üç kez mama iciyo vitamini oradan alıyordur die kendimi rahatlatiyordum. Şimdi oda bitti ve bu durum beni çok üzüyor😪 kalsiyumsuz vitaminsiz kalacak die.