Zekiye86 Ya aslında rutinden ziyade ben bebeğimi gözlemliyorum canım uyku sinyali verdiği zaman ona göre yatırıyorum öncesinde yatağına koyup bir süre yatakta birşeylerle oyalanıyoruz sonra kendi uyumak istiyor zaten .. gece de uyku öncesi mamasını yediriyorum , yazın her gün duş aldırırdım da kışın cesaret edemiyorum ve zor oluyor soğuklarda . Uyku tulumunu giydiriyorum ve yine uyku öncesi yatakta azcık kısık sesle muhabbet ediyoruz ve sonra kendi uyumak istiyor :)