Kızlar 21 aylık bir kızım var kilosu ve boyu hep geride, kilo aldıran mama da veriyorum akşamlaeı yatmadan ama çok hareketli belki ondan belki yeterince yemediğinden alamıyor kilo. Şuan 10.300 kg falan 81 cm. Kahvaltı da bir yumurtanın yarısını bazen tamamına yakınını yiyor. Azıcık Tahin pekmezi ekmek, bazen azıcık salatalık yiyor. Pankek yaparsam 1 küçük pankek belki o da diğerlerini yemediğinde.. Kahvaltıda sizler neler veriyorsunuz?
Öğlen yemeğinde bir buçuk kepçe kemik sulu şehriyeli çorba, mercimek çorbası, tavuklu çorba gibi şeyler yaptığımda birini yiyor yanında başka bir şey vermiyorum yemiyor zaten çorbaya da ekmek atıyorum biraz.
Akşamları genelde daha zor oluyor ana yemek açısından köfte VS ağzına sürmez tavuk varsa tavuk yer pilav yer makarna yer ama hep tek çeşit birini yerse diğerini az ya da hiç yemek istemiyor. Ondan önce eti sonra pilav makarna VS kısmını sunuyorum. Yani ben arrık ne pişireceğimi şaşırıyorum. Her şeye hayır diyor sevdiği bir şey olunca yiyor(patates kızartması VS)
Peynir yoğurt VS yemiyor omletine karıştırıyorum bazen ancak onu da yemediği zamanlar oluyor. Her şeyi çeşit çeşit yiyen bebekler var mı yaaa benimki mi çok iştahsız.
Sizler neler yapıyorsunuz