Zeynepp0 Herkese merhaba staja baslicam elektrikli süt pompası almak istiyorum bütçem 400-500 kullananlar neyi tavsiye ediyorsunuz çekim gücünde azalma oluyor mu kullandıkça ?
Ececik07 Zeynepp0 ben satıyorum vzn 2 kez kullandım emmedi zaten bebeğim de öyle kaldı düşünürseniz olabilir çekim gücü iyiydi ama
Ado Zeynepp0 canm benim de var 2 3 defa bile kullanmadım çok çok iyi kraft iın şimdi 450 TL 350 e sana vereyim eğer istersen süt saklama poşeti de verecem korgo ücreti de ben ödiyecem
Betim Zeynepp0 lansinoh tekli elektrikli kullanıyorum çok memnunum 6 aydır her 3 saatte bir sağıyorum çekim gücü gayet iyi
Momcnssss Bende kiwi marka var. Çekim gücü hem çok iyi bende çok küçük yani heryere taşınabilir. Ben çok memnunum 120 ye satabilirim. 1 hafta anca kullandım sonra bebeğim hep emdi zaten
Zeynepp0 Betim kompakt mi sizinki ? Lansinoh almayı düşünüyorum ama zamanla çekim gücü azalıyor diyenler de var yorumlarında