Ruzgarsmummy Kızlar anne sütğ peşine kıvam artırıcı olarak vermek için aldım reflüsü var oğlumun fakat jel gibi bişey oluyor hazırlayınca ve biberondan gecmiyor kaşığı da oğlum ittiriyor ağzıyla siz nasıl veriyorsunuz
Zeycan Ruzgarsmummy bende onu denemek istiyorum benim kızımda 4 aylık bizdede reflu var şuan kullandığım bebelak gold a r ise yaramadı