45 gunluk kizim mama ile besleniyoruz hipp kullaniyoruz kilo alimi gelisimi cok cok iyiydi 1 ayda 2.5 kilo aldik ama cok gazli bi bebekti dun tahlil yapti laktoz intoleransi cikti mecbur bebelac lf ye gecis yaptik icti coo sukur bi sikinti yasamadik ama bazi yerlerde yok bebelac kilo aldirmiyo guzel gelisemiyo yazmis kullanan anneler varmi boyle bisi kullananlara sormak istiyorum