Eliffffffffffff Geceleri ışığı yaktığımızda ışığa dikkatli bakıyor. Bir şekilde çeviriyoruz, kapatıyoruz vs. Hadi gece anladım ışığa bakar. Gündüz ışık yanmıyor, yine avizeye bakıyor. 2 aylık. Var mı bizim gibi avize sevdalısı ?
Emellina Eliffffffffffff Benim kızım da aynı iki aylık kapatıyorum kapalı olsa bile bakıyor avizeye neden acaba 😄😄
Zeyzey2019_ Eliffffffffffff olmaz olur mu aylarca aşk yaşadı kızım avize ile. Gece sohbet mi etmedi, aşık aşık mı bakmadı. Normal bir durum ki neden kızdınız buna.
EslemEva_23 Eliffffffffffff Benim kızım da iki aylıkken bakıyordu hatta bakıp gülüyordu biz de çok mutlu oluyorduk
Eliffffffffffff Zeyzey2019_ Çok dikkatli bakıyor çünkü. Işık gözlerine zarar verecek diye korkuyorum. Ben bile ışığa 2 dk bakayım, gözlerim acıyor yaşarıyor
antropologanne Eliffffffffffff 8aylik kizim mutfaktaki kelebekli avize favorisi. Yatak odamizdaki pembeylede flört aşamasındalar. Salonunkileri pek sevmedi ama 😂😂
Deletedmom_29 Eliffffffffffff doğduğundan beri benim oğlum da ışıklara çok meraklı. Şu an 6 aylık. Dün annemin evindeydik akşam üzeri ampullerden birini degistirdi annem. O sırada denemek için ışığı açtık kapattık. Neyse bitti işimiz bizimki avizeye bakıyor 😄 ışığı açın diyor kendince 🙄
mombeto Eliffffffffffff bizimki 3 aylık valla avizeyle aşk yaşıyor yine diyorum bakıyor gülüyor bir şeyler anlatmaya çalışıyor avizeye😘😘😂😂 ışık olsa da olmasa da aynı
Bsrenfl Eliffffffffffff oğlum 8 buçuk aylık inanın doğduğundan beri avize aşığı 😂 daha küçükken sadece bakıyordu şimdi dokunmak hatta boncuklarını ağzına sokmak istiyor 😂 avizeye ağzının suyu akıyor resmen
Ygmrclk Eliffffffffffff benim oğlumu anlattınız:) bugün 3 aylık olduk avize knkasi her sabah ona gülücükle uyanıyor bağırıp çağırıyor hem seviyor hem sovuyor avizeyle😁😁😃
Bulutbey Eliffffffffffff oğlumun da en sevdiği şeyler avizeler. 14 aylık. Nereye gidersek gidelim direk avizelere bakar. Anne baba gibi genel sözcüklerden sonra söylediği ilk kelimesi “lamba” 😅