230820 Boncugunmelegi devam sütü filan kullanıyormusun canım nasıl ilerliyorsun nasıl yapıyorsun anlatırsan çok sevinirim
Boncugunmelegi 230820 yok devam sütü hiç kullanmadim sadece emziriyorum bebeğim kilo almamis bu ay kaşık mama verdi doktor şimdide hipp kullanıyorum kendi sütüm ile yapıyorum genelde eğer yoksa su
Boncugunmelegi 230820 evet kaşık mama olarak hazırladım onu kullanmadan önce ele ama şekerini dök fazla şekerli çünkü ben o şekilde kullandım iki buçuk haftada bitti
Mariposa 230820 ben kullandım ama kızım sevmedi bir türlü yediremedim 🤷♀️ hala sevmez muhallebi tarzı şeyleri değişik bir cins
eliztossmom 230820 ya ben arada kullanıyorum böyle evde ne yedireceğime karar veremediğim zaman çocuğun aç olduğunu bildiğimde veriyorum :) onun dışında mecbur kalmadıkça vermiyorum
MoRella 230820 Ben kullanıyorum ama marketlerde satılan annelerimizin bize bebekken yaptığı normal pirinç unlarından değil. Onlar çok sağlıksız. Tam pirinç unu kullanıyorum.
Selna Boncugunmelegi kaç aylık bebeğiniz anladığım kadarıyla 4 aylık mı benimkide 4 aylık nasıl nekadar verdiğinizi paylaşabilirmişsiniz
Boncugunmelegi Selna evet 4 günde bir kez bir yemek kaşığı yiyecek şekilde yapıyorum ileride tam ölçü arttiricam ek gıdaya geçtiğinde
Bsrenfl 230820 havuç kabak patates 3 gün kuralıyla gittim sonra hepsini karıştırıp koyu kıvamlı muhallebi tarzı çorbalar yaptım
Edaahs Birtosbikannesi1 bende ek gıdaya başlarken almıştım pirinç unu ama yüreğim hiç elvermedi onu kullanmaya.
Birtosbikannesi1 Edaahs yulaf en güzeli boşver zaten. Benimki çok seviyor. Kabızlığa da faydalı dedi dr. Yuksek lif içerdiği için.